کارشناس سئو و ابزارهای آنالیز سایت
نوشته شده توسط : عباسی

یکی مهم‌ترین وظایف متخصص بهینه سازی، استعمال از ابزارهای آنالیزسایت سئو در مشهد برای رسیدگی حاصل به دست آمده از seo میباشد، در‌این نصیب به معرفی این ابزارها میپردازیم:
1- گوگل آنالیتیکس : مهارت در عمل با اپلیکیشن گوگل آنالیتیکس برای یک متخصص بهینه سازی از نان شب هم واجب‌خیس میباشد. این برنامه داده ها دقیقی در ارتباط با یوزرها وبسایت مثل مال، محل معاش و ... و همینطور داده های عددی ترافیک وبسایت، بازه مجال ماندگاری یوزرها، نرخ تبدیل مخاطب به مشتری و ... را در مشت شما قرار می‌دهید. با به کارگیری از این برنامه میتوانید روزنه‌های ورود یوزرها به وب سایت را تحقیق و بررسی فرمائید و هم‌اینگونه نظارت فرمائید که بعداز ورود به وبسایت، از کدام صفحه ها دیدن می‌نمایند.
2- Google page speed insights : با به کارگیری از این برنامه میتوانید سرعت لود وب سایت را بسنجید و متوجه نقطه ضعف‌ها بشوید؛ همینطور می توانید با استعمال از راهکارهای ارائه گردیده از طرف برنامه، نقطه ضعف‌ها را رفع نمایید.
3- Woorank : تارنما وورنک مرتبط با نظارت وب سایت میباشد. شما می توانید با وارد کردن لینک و پیوند وبسایت خودتان در نوار ورقه، یک محاسبه بدون نقص از سایتتان اخذ فرمایید، چیزی مشابه به چکاب سالمی سالیانه! در‌این‌صورت نصیب‌های متعدد وب سایت شما پژوهش می شود و نصیب‌هایی که از حالت خیر بهره مند میباشند با رنگ سبز، و نصیب‌هایی که نیاز به بهبود دارا‌هستند با رنگ نارنجی رنگ و نصیب‌هایی از تارنما که ابدا روی آنان عمل نشده با رنگ قرمز رنگ علامت داده می گردد همینطور شما می توانید با کلیک روی قسمت‌های متعدد شیوه‌شغل های مایحتاج برای برطرف کردن نقطه ضعف‌ها را اخذ فرمایید.
4- Google Webmaster Tools یکی‌از مهمترین ابزارهای گوگل میباشد که هر سئوکار ماهر از آن به کارگیری می‌نماید. این ابزار، اطلاعاتی در ارتباط با لینک و پیوند‌های داده گردیده به وبسایت شما، ریسپانسیو بودن وب سایت، لینک و پیوند‌های داخلی، جریمه‌های گوگل، تجزیه و ارزیابی جستجوها در مشت شما قرار می دهد.
5- Spyfu : یک سئوکار حرفه ای، همان طور که یک چشمش به seo کردن وب سایت خودش میباشد؛ نیم نگاهی هم به تارنما‌های حریف داراست؛ تارنما spyfu در محاسبه تارنما‌های حریف به شما یاری می‌نماید؛ کافی میباشد لینک و پیوند تارنما حریف را وارد فرمایید و به اطلاعاتی به عنوان مثال لغات کلیدی طبیعی، تبلیغات گوگل، استراتژی پیوند سازی و ... دست پیدا نمایید.
6- پلاگین Alexa : سکو الکسا برای وب سایت‌ها بسیار بااهمیت میباشد؛ چرا‌که اکثر وقت ها عموم، مرتبه الکسای وب سایت را تحت عنوان معیاری برای مراجعه به یک تارنما در لحاظ میگیرند؛ همینطور جايگاه شما در الکسا، به صورت بی واسطه روی ارزش دریافتی شما برای تبلیغات وب سایت تاثیرگذار میباشد؛ به این ترتیب میتوانید با افزودن پلاگین الکسا به مروگرتان، در هر لحظه از رنک وب سایت باخبر باشید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: